מאמר קידום אתרים זה מסביר בשפת הקודש את הטיפים החשובים ביותר מבית גוגל על הימנעות מתוכן כפול בין האתרים שלכם .
אז מהו תוכן כפול ?
תוכן כפול הוא בלוק של פיסקאות ועמודים שמכילים את אותו הטקסט בדיוק או בצורה דומה מאד לעמודים בדומיינים אחרים . משמעות תוכן כפול בין שמות דומיין שונים היא סימן מובהק לקידום יזום של אתר.
גוגל יוצאים מתוך הנחה שתוכן כפול באותו אתר – דומיין יש לו משמעות אמיתית וחיובית , לדוגמה עמוד מאמרים שמכילים גרסה למכשירים ניידים ,גרסאות הדפסה וכו'.
מה איכפת לגוגל מתוכן כפול -
מעניין את גוגל שמחפשי התוכן במנועי חיפוש ימצאו את מה שחיפשו באתר האמיתי ולא במשוכפל . ולכן גוגל מבצעת סינון מראש של תוצאות החיפוש. ולא דירוג וקידום של תוכן באתר המקור.
מה חשוב שאתם בעלי האתרים תדעו כאשר אתם בונים את עמודי התוכן -
1. אם כבר החלטתם להעתיק מאמר או תקציר לאתר אחר , תדאגו לקשר מהמאמר המועתק למקורי .
2. אם יש לכם אתר במספר שפות ואתר רוצים להבדיל בין שפה לשפה השתמשו ב TLD דומיינים בשורש העץ של אותה מדינה . למשל : www.abc.co.il ולגרמנית : www.abc.de.
3. שימרו על אחידות בקישורים בתוך המאמרים , אם קישרתם לעמוד בתיקייה : /how-to
אז בקישורים נוספים אל תקשרו ל : /how-to/ .
4. אם אתם רוצים להבליט תוכן מסוים ואת ההעתק לחסום , תשתמשו בתקנים וקוד תקין למשל ב Meta Tag 301 שאומר RedirectPermanent